پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

محمد رویانیان امروز در حاشیه مراسم رونمایی از نشان و پایگاه اینترنتی جدید باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، به سولات آنها پاسخ گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سوال های مطرح شده درباره مسائل مختلف بود که توضیحات مدیر عامل سرخپوشان در پاسخ به آنها به شرح زیر است:

  محمد رویانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باشگاه به دنبال در اختیار گرفتن ورزشگاهی اختصاصی است، گفت: پیگیری ها در حال انجام است و امیدوارم با یاری مسئولان، این امر محقق شود اما کارهای مهمتر دیگری هم در دستور کار است. مسائل کلانی چون حرکت به سمت خصوصی سازی و اقتصادی کردن باشگاه و طرح الماس که در تیم های پایه مورد توجه قرار دارد. ما تصمیم داریم با حمایت هواداران و کاری شبانه روزی پرسپولیس را به جایی برسانیم که در آینده نزدیک نه تنها پولی قرض نگیریم، بلکه پول هم قرض بدهیم.

 در صورت پیروزی تیم در بازی داربی، حتما پاداش خوبی در نظر گرفته خواهد شد. این پاداش با توجه به نظر سرمربی تیم تعیین می شود و در این ارتباط صحبتی با آقای دنیزلی داشتم.

 در حال حاضر برای بازی با استقلال هیچ استرسی ندارم فردا چگونه باشم معلوم نیست، ولی مربی ما آقای دنیزلی هم کاملا آرام و راحت و مطمئن است. من از زمانی که به پرسپولیس آمدم برای بازی ها در ورزشگاه حاضر نشده ام، ولی شاید فردا به آزادی رفتم. تیم ما به مراتب بهتر از گذشته است. در بازی دربی قبلی نگران بودم ولی در حال حاضر مثل آن زمان هشت مصدوم نداریم. تیم هم فوتبال خوبی بازی می کند. اگر فضاسازی و حاشیه سازی خاصی نشود و خدای ناکرده رفتارهایی که نباید صورت بگیرد، روی ندهد، برای این بازی هیچ چیز کم نداریم.

 پرسپولیس دوباره همان پرسپولیسی می شود که هواداران می خواهند و تصمیم داریم برای فصل بعد پرسپولیس فوق کهکشانی بسازیم و البته پرسپولیس از این پس فقط به زمین فوتبال محدود نمی شود. مصمم به ساختن پرسپولیس تمام عیار با ویژگی های منحصر به فرد در سال آینده هستیم. الان هم چیزی کم نداریم و اقتدار به این تیم بر می گردد و نباید با این برد و باخت ها میدان را خالی کرد.

 من فقط به هواداران می گویم؛ پرسپولیس بزرگ بود، بزرگ هست و بزرگتر خواهد شد و من بر سر حرف خودم ایستاده ام که پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه است.

در مورد پولادی باید ابتدا از باشگاه مس تشکر و عذرخواهی کنیم. در واقع این عذرخواهی از بابت آن چیزی است که اتفاق افتاد و اصلا مورد قبول ما نبود. چون باشگاه مس، مدیران، مربیان و هوادارانش را مثل مدیران، مربیان و هواداران پرسپولیس می دانیم. مراحل اجرایی این انتقال و تنظیم قرارداد بین دو باشگاه در حال انجام بود، اما از سوی دیگر ما هم بازیکنی که می خواهیم به باشگاه خودش و عوامل آن احترام بگذارد. چون اگر چنین نباشد همین اتفاق برای خود ما هم روی خواهد داد. در این باره پولادی را فرا خواندیم که باید از باشگاه مس عذرخواهی کند و حالا با انجام این امر پیگیری ها ادامه دارد.

  مورد ادینهو نیز در حال بررسی هستیم. البته آقای دنیزلی بیشتر تمایل دارد که با بازیکنان ایرانی کار کند. بر همین اساس در حال بررسی مورد پژمان نوری هستیم تا ببنیم شرایط وی برای همراهی پرسپولیس در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا چگونه است و پس از آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

 محمد رویانیان درباره اینکه آیا از انتقال حقیقی پشیمان نیستید، چنین توضیح می دهد؛ اصرار ما این بود که آقای حقیقی بماند، ولی او؛ من و دنیزلی را مجاب کرد و ما هم کمکش کردیم و در کنارش بودیم، حتی همین حالا برای رفتن او به اسپانیا همکاری می کنیم. حقیقی عضوی از پرسپولیس است ولی برای ارتقاء فوتبالش به خارج از کشور رفت و این خدمتی از پرسپولیس به تیم ملی هم به حساب می آید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">