پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

رویانیان: به دنبال یک باشگاه کاملا حرفه ای هستیم

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۵۲ ق.ظ

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، گفت: هواداران پرسپولیس با سامانه اینترنتی جدید باشگاه پرسپولیس، زندگی خواهند کرد.

محمد رویانیان که امروز (چهارشنبه) در مراسم رونمایی از نشان و سامانه اینترنتی جدید و سامانه پیامکی باشگاه پرسپولیس صحبت می کرد، در ابتدا با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) گفت: از همین جا به روح بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و ارواح آنها که جان خود را در راه انقلاب، آرمان های انقلاب و دفاع از مردم و خاک میهن اسلامی فدا کردند، درود می فرستیم.

33 سال قبل در چنین روزی مردی آمد که با آمدنش بهار را در زمستان و نور را در تاریکی آورد و با خود عشق و امید و همه خوبی ها را آورد و راهش در سایه پر برکت رهبر عظیم الشان انقلاب تداوم خواهد یافت.

وی سپس با تقدیر و تشکر از حضور عزیزا... محمدی رئیس سازمان لیگ و نمایندگان رسانه های گروهی، عنوان کرد:

ما می توانستیم این مراسم را در فضایی تشریفاتی با حضور گسترده پیشکسوتان عزیز، سیاسیون و چهره های ورزشی برگزار کنیم و تبلیغات زیادی روی آن داشته باشیم اما با توجه به سال روز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و همچنین بازی حساس فردا تصمیم گرفته شد تا این برنامه را در فضایی خودمانی برگزار کنیم.

رویانیان سپس افزود: امروز روزی است که تشخیص دادیم سامانه اینترنتی (پورتال) و نشان جدید باشگاه را رونمایی کنیم و در حضور خبرنگاران عزیز از هواداران میلیونی پرسپولیس بخواهیم برای ثبت نام در پورتال باشگاه فرصت را از دست ندهند و به همین منظور برای افرادی که در ایام مبارک دهه فجر در این سامانه ثبت نام کنند هدایایی را در نظر گرفته ایم که بنا به قرعه تقدیم­شان خواهد شد.

وی با اشاره به خبرنگاران حاضر در مراسم در ادامه گفت: من با خبرنگاران حوزه های مختلف سر و کار داشته ام. خبرنگاران ورزشی بسیار زیرک و پرتلاش هستند. شبانه روز، وقت و بی وقت، در تعطیلی و غیر تعطیلی به دنبال خبر هستند. گاهی نزدیک ساعت دو صبح صحبتی در برنامه 90 بین من و آقای عزیز محمدی رد و بدل می شود و من فردا آن را در روزنامه ها می بینم و واقعا نمی دانم این خبر چگونه به چاپ می رسد، در هر صورت باید به شما درود بفرستم.

مدیر عامل پرسپولیس سپس خطاب به رئیس سازمان لیگ و اشاره به دغدغه های آنها برای رسیدن باشگاه ها به استانداردهای تعیین شده، تصریح کرد: جناب آقای عزیزمحمدی، ما به دنبال یک باشگاه کاملا حرفه ای هستیم. شبانه روز در تلاش هستیم تا دغدغه های شما و اهالی فوتبال را برای کسب استانداردهای AFC و FIFA برطرف کنیم. مطمئن باشید ما در زمان مقرر شاید زودتر از آن، جلوتر از همه باشگاه ها خواهیم بود و هم اینک نیز گام های مهمی در مورد خصوصی سازی برداشته ایم و فرمول خاصی را پیدا کردیم که این نگرانی ها را برطرف کند.

در زمینه تیم های پایه نیز طرح الماس را برنامه ریزی کرده ایم که یک طرح گسترده، علمی، سیستمی و فراگیر در سطح کشور برای کشف استعدادها خواهد بود.

ما همچنین در تلاش برای اقتصادی کردن باشگاه، برنامه های بسیاری داریم و این اتفاق زودتر از همه برای ما خواهد بود و تنها بخشی از آن در قالب پورتال باشگاه پرسپولیس خواهید دید که امروز افتتاح شد و هر هفته یک امکانات جدید در آن در اختیار هواداران قرار می گیرد. آنها که در این سامانه عضو می شوند با آن زندگی خواهند کرد و بسیاری از نیازهای خود را از طریق آن برطرف می کنند. مطمئن هستیم که این پایگاه را به یکی از برترین سایت های ورزشی دنیا بدل خواهد شد. این با توجه به خدماتی که به هواداران در ایران و خارج از ایران داده می شود میسر خواهد شد و جنبه فرهنگی، خدماتی و اطلاع رسانی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">