پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تمام تیم‌هایی که مربی‌گری کرده‌ام و در همه سطوح هیچ وقت به مساوی راضی نبوده‌ام و از هواداران پرسپولیس می خواهم در شادی تیم شان شرکت کنند. تیم‌های بزرگ هیچ وقت به تساوی فکر نمی‌کنند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی سرمربی سرخپوشان پایتخت در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه گفت: فردا داربی متفاوتی میان تیم های پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود. حال و هوای بازی‌های داربی همیشه متفاوت است و داربی های قبلی دیگر تمام شده است و ما اصلا به آن فکر نمی کنیم. در زمانی که در پرسپولیس بودم، بازی با استقلال همیشه خوب از آب درمی‌آمد. حالا بعد از یک مدت زمان طولانی دوباره مقابل این تیم قرار می‌گیرم.

وی در مورد تیم حریف افزود: آنها از ابتدای سال روند خوبی را داشته اند و الان هم در رتبه نخست جدول قرار دارند. ما هم می‌خواهیم هر روز که می‌گذرد، پله‌های ترقی را بیشتر طی کنیم و چه از نظر تاکتیکی و بدنی و چه از نظر جایگاه‌مان در جدول به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

دنیزلی در ادامه گفت: پرسپولیس و استقلال تیم‌های پیشرو فوتبال ایران هستند. ما می‌خواهیم از رقابت فردا با خوشحالی بیرون بیاییم اما از آن مهم‌تر این است که فوتبال دوستان ایرانی یک فوتبال زیبا را ببینند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان حریف در بازی پنجشنبه افزود: ما هم کم و بیش این مشکل را داریم اما وقتی تیمی می‌تواند 11 نفر درون زمین بفرستد، دیگر نباید عذری باقی بماند. در حال حاضر سه، چهار بازیکن مصدوم داریم. مازیار زارع، دو روز با تیم تمرین نکرده و غلامرضا رضایی و حمیدرضا علی‌عسگری هم آسیب دیده‌اند.

مصطفی دنیزلی در سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس یک برد پر گل و یک باخت پر گل را از زمان حضور وی در پرسپولیس تجربه کرده و نوسان زیادی داشته است و آیا در دربی فردا، پرسپولیس روی دور برد خواهد بود یا باخت، گفت: فکر می‌کنم فردا روند‌مان صعودی باشد. قطعا کسب نتیجه در بازی مهم است، اما تیمی که می‌خواهد نتیجه را به دست بیاورد، باید در ابتدا یک فوتبال خوب ارائه کند.

دنیزلی درباره واگذاری نتایج داربی های اخیر افزود: آن بازی ها دیگر تمام شده است. فردا روز جدیدی است و این بازی با تمام بازی‌های قبل فرق می‌کند. حالا خیلی زمان زیادی به داربی نمانده و فردا ساعت هشت شب مشخص می‌شود که ما بازی را می‌بریم یا استقلال. طبیعی است که همان طور که من می‌خواهم فردا استقلال را ببرم، مربی استقلال هم به دنبال پیروزی در این بازی است. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که فردا در کنار تیم‌شان باشند.

سرمربی سرخپوشان در مورد حضور چند بازیکن تکنیکی در این تیم از جمله علی کریمی و غلامرضا رضایی گفت: بازیکنان آزادند که ویژگی‌های خود را در زمین به نمایش بگذارند اما آنها مجبورند که این ویژگی‌ها را در اختیار تیم قرار دهند.

دنیزلی در مورد داوری داربی تصریح کرد: من درباره همه چیز با بازیکنانم صحبت می‌کنم و داوری هم جزو این مسائل است. اینکه چند سال است که داربی را داوران ایرانی قضاوت می‌کنند، نمی‌دانم اما وقتی این موضوع را فهمیدم خیلی خوشحال شدم چرا که داوران ایرانی از اطلاعات و تجربه کافی برخوردار هستند و قطعا اشتباه هم خواهند داشت چرا که داوری یک شغل سخت است و در این میان ممکن است اشتباه داور به سود ما باشد یا به ضرر ما. برای اینکه بازی خوبی شاهد باشیم، داور هم مسئولیت‌های مهمی بر عهده دارد. تنها انتظار من از داور این است که ریتم بازی را پایین نیاورد و در آوانتاژها دقت کند.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود همه پیشنهادهایی که از ترکیه داشتید، ایران را انتخاب کردید، گفت: نمی‌خواستم در ترکیه بمانم چرا که ایران را دوست دارم. شاید در ذهنم خطور کند که چند بازیکن از ترکیه به ایران بیاورم اما بین فوتبال دو کشور تفاوت‌های زیادی وجود دارد. مثلا درباره مادیات، دو کشور مساوی نیستند. البته مقایسه‌ای که انجام دادم نباید این طور برداشت شود که من آمده‌ام ایران که پول زیادی بگیرم. در ترکیه هر پولی که بگیرید در بورس اعلام می‌شود. اینکه من به ایران آمده‌ام بدین علت بوده که علاقه خاصی به ایران و پرسپولیس دارم.

دنیزلی در پایان در مورد این که فردا روز سیزدهم ماه است و نگران نحسی این روز نیستید، گفت: خیر. خیلی به این طور مسائل و شانس و این جور چیزها اعتقاد ندارم اما روز سیزدهم فقط برای ما نیست بلکه برای استقلال هم خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">