پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پرسپولیس صفر – ذوب آهن صفر

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۰۰ ق.ظ

آخرین دیدار از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بین تیم های پرسپولیس و ذوب آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت علیرغم برتری در این دیدار، موفق به باز کردن دروازه میهمان اصفهانی خود نشدند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نیمه اول این بازی توسط سرخپوشان با سوت محسن قهرمانی آغاز شد و تیم پرسپولیس از همان ابتدای بازی، هجومی ظاهر شد و چندین موقعیت مناسب برای گلزنی به دست آورد اما دروازه ذوب آهن تا پایان بسته ماند.

مصطفی دنیزلی در این بازی، حسین هوشیار را به جای میثاق معمارزاده در درون دروازه سرخپوشان قرار داد که این بازیکن نیز عملکرد قابل قبولی داشت و توانست دروازه سرخپوشان را بسته نگاه دارد.

علی کریمی جادوگر فوتبال آسیا که در حد یک فوق ستاره ظاهر شد، موقعیت های فراوانی را برای همبازیانش خلق کرد که یکی پس از دیگری هدر رفت. این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم دو تعویض همزمان انجام داد و طی آن ایمون زاید و جواد کاظمیان را در خط حمله سرخپوشان بکار گرفت اما این دو مهاجم نیز نتوانستند از موقعیت های بوجود آمده استفاده کنند.

پرسپولیس لحظه به لحظه هجومی تر ظاهر می شد و تیم ذوب آهن به لاک دفاعی پناه آورده بود و در مواقعی از ضد حملات خود استفاده می کرد. در ادامه، حسین بادامکی نیز به میدان رفت. محسن قهرمانی در این مسابقه به حمیدرضا علی عسگری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در پایان این مسابقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">