پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اولین بازی بود که از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما از نتیجه هیچ رضایتی ندارم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی در کنفرانس پس از دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: امروز برای اولین بار بود که از انگیزه تیم، تلاش و خواستن بازیکنان راضی هستم. شاید این نخستین بار باشد که نه گلی به ثمر رساندیم و نه گل خوردیم، ولی بسیاری از تفکرات و انتظاراتی که داشتیم حاصل شد اما تنها چیزی که به آن دست پیدا نکردیم، رسیدن به گل بود.

وی افزود: گاهی از پاس‌ها و ضربه‌های نهایی به درستی استفاده نکردیم اما این مسئله چندان مهم نیست. ما انتخاب‌های زیادی نداریم زیرا بازی‌ها هر چهار روز یک بار برگزار می‌شود و باید با 13 ـ 14 بازیکن پشت سر هم این بازی‌ها را برگزار کنیم.

مصطفی دنیزلی در خصوص عملکرد حسین هوشیار تصریح کرد: دروازه‌بان‌ها را زیاد تعویض نمی‌کنم زیرا پست دروازه‌بانی پستی نیست که بتوان در آن تغییرات زیادی را انجام داد. تا جایی که امکان داشته باشد باید از یک دروازه‌بان به صورت مداوم استفاده کنیم مگر اینکه خود دروازه‌بان باعث بشود تا این تصمیم را تغییر دهیم. با وجود اینکه این اولین بازی هوشیار بود اما از نظر من عملکردش موفقیت‌آمیز بود.

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان دو اخطاره سرخپوشان در این بازی و احتیاط آنها برای بازی بعدی گفت: همیشه به موضوع کارت اشاره می‌کنیم، کارت‌هایی که گرفتن آن لازم باشد، مشکلی ندارد اما کارت‌هایی که نیاز نباشد و بی‌دلیل گرفته شود مورد توجه من نیست و چون انتخاب زیادی نداریم مجبوریم تعدادی از بازیکنان دو کارته را برای حضور در زمین انتخاب کنیم و به همین دلیل بازیکنانی که دو کارت داشتند در این بازی مراقب بودند. برای بازی بعدی بازیکن محروم نداریم ولی برای رضایی مصدومیتی ایجاد شد که البته هنوز نمی‌دانم آخرین وضعیت او چگونه است.

دنیزلی در مورد زاید، مهاجم این تیم افزود: اگر امروز به او فرصت نمی‌دادم فرصت دیگری پیش نمی‌آمد که بازی کند. وحید هاشمیان در ایران نیست و هادی نوروزی نیز تازه از مصدومیت رها شده است و به همین دلیل او هنوز آمادگی بدنی برای 90 دقیقه بازی را ندارد، از همین رو باید در این بازی‌ها عملکرد این بازیکنان را ببینیم چگونه است.

سرمربی قرمزپوشان در خصوص علی کریمی گفت: از بین بازیکنان، افرادی هستند که بیشتر مورد توجه‌اند و کیفیت و هوش کریمی به اندازه‌ای است که می‌تواند بیشتر به چشم بیاید.

دنیزلی در پایان ادامه داد: درباره داوری چندان صحبت نمی‌کنم اما گفتم که از انگیزه بازیکنانم در این بازی راضی بودم ولی از نتیجه راضی نیستم و نمی‌توانستم که راضی باشم، اگر می‌باختیم هم همین حرف‌ها را بیان می کردم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">