پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

حذف ترکی وممبینی ازمیان گزینه‌های داوری داربی

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۵۳ ق.ظ

حسین عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد قضاوت‌های هفته‌ بیست و سوم و بازی استقلال و تراکتورسازی اظهار کرد: متاسفانه ترکی که یکی از کم اشتباه‌ترین داوران ماست، در این بازی روز موفقی را نداشت و فکر می‌کنم که یکی از روزهای بد خاطره برای او باشد چرا که او قضاوت بدی را انجام داد. در صحنه پنالتی اول استقلال مشخص است که توپ با دست بازیکن تراکتورسازی برخورد نکرده و به همین دلیل اخراج بازیکن تراکتورسازی نیز اشتباه بوده است. البته اگر خطای هند اتفاق می‌افتاد، اخراج بازیکن درست بود، اما چون هندی در کار نبود، طبیعتا اخراج هم اشتباه است.

وی افزود: کارت قرمز احسان حاج صفی بخشیده نمی‌شود و امکان تکرار بازی نیز وجود ندارد، زیرا داور تصمیم خود را گرفته است.

عسگری ادامه داد: پنالتی دوم استقلال کاملا درست بود و با پای چپ روی بازیکن حریف خطا کرد. همچنین در دقیقه 60 نیز باید به نفع تراکتورسازی یک پنالتی اعلام می‌شد که ترکی این کار را نکرد. فکر می‌کنم که دیروز، روز بد ترکی بود و من تا به حال چنین قضاوتی از او ندیده بودم.

نایب رییس کمیته‌ داوران در مورد قضاوت قهرمانی در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن نیز گفت: قهرمانی باید برای پرسپولیس یک پنالتی اعلام می‌کرد و کاملا مشخص بود که بازیکن توپ را با دستش می‌زند.

وی در مورد اعتراض مسئولان باشگاه نفت آبادان که گفته بودند داور 99 درصد صحنه‌های مشکوک را به سود فولاد خوزستان سوت زده است نیز گفت: این مساله چیز جدیدی نیست، وقتی تیم ها می‌بازنند اصطلاحاتی را درست می‌کنند. وقتی که خطایی اتفاق بیفتد، داور آن را اعلام می‌کند و در غیر این صورت آن خطا را اعلام نمی‌کند. طبق تماسی که با ناظر داوری این بازی داشتیم، او این مسایل را قبول نداشت و تصمیمات داور را در نتیجه‌ بازی بی‌تاثیر می‌دانست.

نایب رییس کمیته‌ داوران در مورد گزینه‌های داوری داربی هفتاد و چهارم نیز گفت: چند گزینه را مدنظر داریم که البته هدایت الله ممبینی به دلیل این که این نتوانست در تست ما قبول شود و همچنین عدم شرکت در تست AFC در میان گزینه‌ها قرار ندارد. محسن ترکی نیز از گزینه‌های داوری بازی استقلال و پرسپولیس نیست.

وی در مورد صحبت‌های مهدی تاج که گفته بود سعی بر این است که یک داور جدید داربی را قضاوت کند، اظهار کرد: جدید و قدیم بودن داور برای ما مهم نیست. مهم این است که گزینه مناسبی این بازی را قضاوت کند. اگر کسی 10 دفعه هم این بازی را قضاوت کرده باشد و تشخیص دهیم که او گزینه مناسبی است، همان فرد را به عنوان داور انتخاب می‌کنیم. مهم این است که بهترین گزینش را انجام دهیم تا کیفیت قضاوت داور لطمه‌ای به کمیته‌ داوران نزد و برای ما مشکلی ایجاد نکند.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">