پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما می خواهیم فردا خبر بازگشت دوباره پرسپولیس را به طرفدارانمان بدهیم، چون بعد از آن هم بازی های مشکلی را پیش رو داریم و ما برای این مهم تلاش می کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در جمع اصحاب رسانه گفت: قبل از هر چیز باید بگویم در مورد حضور کاپیتان در کنفرانس خبری طی هفته گذشته با خبر شدم و فکر می کردم که باید فقط مربیان هر تیم در این نشست ها شرکت داشته باشند. امروز آقای مهدوی کیا آمد و از هفته های بعد ممکن است بازیکنان دیگر در این جلسات حضور یابند.

وی در مورد هفته ای که گذشت، افزود: هفته خوبی را پشت سر نگذاشتیم ولی این اتفاقات برای هر تیمی بوجود می آید و نکته ای که مهم است اینکه بتوانیم هر چه سریعتر از این شرایط خارج شویم. روزهایی ممکن است پیش رو داشته باشیم که نتوانیم تاکتیک هایمان را اجرا کنیم یا اگر پیاده شود، با بدشانسی به نتیجه دلخواه نرسیم که این مسئله در فوتبال طبیعی است.

سرمربی سرخپوشان در مورد حریف هفته بیست و سوم خود تصریح کرد: تیم ذوب آهن از تیم های اصیل و با ریشه فوتبال ایران است که همیشه چشم به رده های بالای جدول دارد ولی ما می خواهیم فردا خبر بازگشت دوباره پرسپولیس را به طرفدارانمان بدهیم چون بعد از آن هم بازی های مشکلی را پیش رو داریم و من و بازیکنانم برای این مهم تلاش می کنیم.

دنیزلی در مورد جریمه بازیکنان از سوی باشگاه گفت: با فشردگی بازی ها، امکان جلسه ما با سردار رویانیان مهیا نشده است ولی ما نیروهایی هستیم که برای موفقیت پرسپولیس کار می کنیم. بعد از بازی با ذوب آهن با سردار رویانیان صحبت می کنیم و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. ضمن اینکه پاداش و جریمه باید برای همه یکسان باشد و همه از سود و ضرر آن بهره مند گردند.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه انتقال صحبت های رختکن تاکید کرد: من روی شایعات حرکت نمی کنم. به خوبی می دانم که در چه موردی با بازیکنان صحبت کرده ام و بازیکنان هم همینطور و اگر شما هم می خواهید بدانید، می توانم به شما بگویم. اینکه بقیه شایعات از کجا نشات می گیرد را نمی دانم ولی روی احتمالات خبر داده اند و روی احتمال خبر دادن، خیلی درست نیست. من حتی نمی خواهم راجع به این موضوع فکر کنم.

دنیزلی در مورد حضور و عملکرد میثاق معمارزاده افزود: هر بازیکنی مثل بقیه شانس حضور در بازی برابر ذوب آهن را دارد. میثاق یک روز بد را پشت سر گذاشت و این اتفاق ممکن است برای هر دروازه بانی پیش بیاید.

وی در خصوص بازی در ورزشگاه آزادی گفت: ما تا به حال پنج بازی انجام داده ایم، دو بازی در آزادی و سه بازی خارج از خانه. ورزشگاه آزادی در واقع خانه ماست و می خواهیم در خانه با حمایت طرفدارنمان سربلند بیرون بیاییم و ما فقط برای موفقیت پرسپولیس به میدان می رویم. برای اینکه ذوب آهن را ببریم همه چیز مهیاست و انشاءا... موفق می شویم.

مصطفی دنیزلی در مورد قول بازیکنان برای قهرمانی افزود: اینکه بازیکنان بعد از بازی شهرداری چه گفته اند، نمی دانم ولی اینکه بازیکنانمان این موضوع را به زبان می آورند خوب است و به آنها تبریک می گویم. قهرمانی را کسانی که به قهرمانی فکر می کنند، بدست می آورند. اینکه اتفاق می افتد یا خیر، خیلی مهم نیست، مهم بیان کردن و خواستن آن است. در ورزش نیرویی وجود دارد که به آن روح قهرمانی می گویند. این موضوع در مورد مربی، تیم، بازیکن و طرفداران مصداق دارد. کسانی که از این روح بهره مند نباشند و با این تفکر کار نکنند، نمی توانند به قهرمانی برسند و ما هم در پرسپولیس برای رسیدن به این هدف کار می کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب مهرداد پولادی گفت: در جلساتی که با مسئولان باشگاه داشتیم به این موضوع رسیدیم که پولادی می تواند به تیم کمک کند و در این شرایط، روی اسم این بازیکن به توافق نظر رسیدیم و بعد از آن، فیلم های بازی او را دیدم. هم بازی های آسیایی و هم بازی های لیگ برای ما بسیار پر اهمیت است چرا که ما برنامه های خاصی را برای فصل بعد دنبال می کنیم و عملکرد بازیکنان، حفظ آنها را برای فصل بعد رقم خواهد زد.

دنیزلی در پایان در خصوص عدم حضور در کنفرانس خبری در آبادان گفت: این موضوع را باز هم می خواهم تکرار کنم. برای حضور در کنفرانس قبل از بازی در تهران مشکلی نداریم ولی در بازی هایی که در بیرون از خانه داریم از نظر برنامه ریزی و زمانبندی تیم بسیار مشکل داریم و به همین خاطر در این نشست ها نمی توانیم شرکت کنیم.

وی افزود: پرسپولیس و تهران از جاهایی هستند که من دوستشان دارم و خوشحال و خوشبخت هستم از اینکه اینجا کار می کنم. هر لیگی برای هر کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و اینکه من خودم را از سطح لیگ ایران بالاتر بدانم اصلا درست نیست، حتی از فکر کردن به این مسئله گریزانم و از حضور در ایران و کار در پرسپولیس احساس غرور می کنم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">