پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

خوردبین: پست مشاور را قبول کرده ام

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۲۹ ق.ظ

محمود خوردبین گفت: در حال حاضر به عنوان مشاور مدیر عامل در خدمت پرسپولیس هستم و با توجه به آنچه از آقای رویانیان دیدم، این مسئولیت را قبول کردم.

سرپرست پیشین سرخپوشان در ارتباط با انتشار اظهار نظرهایی از قول او درباره مشاور شدنش به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: در مورد پست مشاوره، من آنگونه صحبت نکرده ام. آنچه برای من بیش از هر چیز اهمیت دارد، این است که بتوانم برای پرسپولیس قدمی بردارم.

آقای رویانیان هم عنوان کردند که دوست دارند به عنوان مشاور کنارشان باشم و این برای من مهم بود، به همین دلیل قبول کردم که در این مسوولیت جدید آنچه را که می توانم در اختیار ایشان و تیم محبوبم پرسپولیس بگذارم. امروز هم که به باشگاه آمدم، حکم را دریافت کردم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">