پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شهرداری در بازی رفت در تهران به برتری رسید، آیا شما تدابیری برای بازی فردا اندیشیده اید، گفت: انشاء ا... فردا با شکست شهرداری، بازی رفت را جبران می کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری قبل از دیدار پرسپولیس برابر شهرداری در هتل پارس تبریز و در جمع خبرنگاران گفت: ما یک کار جدید و تازه ای را شروع کرده ایم که مدت زمان زیادی از آن نمی گذرد و هر روز سعی مان بر این است که یکسری موارد را مورد آزمایش قرار دهیم و برای اینکه بتوانیم از این مدت کوتاه حداکثر استفاده را ببریم، نهایت تلاشمان را خواهیم کرد و فردا هم یکی از این روزها است.

وی افزود: هدف ما در درجه اول و در حال حاضر، فوتبال زیبا و سرعتی است و قطعا گرفتن سه امتیاز بازی هایی که در پیش داریم و می دانیم فردا با تیم قوی و پرطرفداری بازی داریم که در جدول هم به ما نزدیک است. قطعا تماشاگرانی که فردا به استادیوم خواهند آمد، بازی زیبا و جذابی را خواهند دید. اینکه زمین بازی چقدر مساعد برای یک دیدار زیبا و روان باشد، من از آن بی خبرم ولی یقینا شما بهتر از من از وضعیت زمین با خبر هستید.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: تیم خوب و کادر قابل قبولی داریم. من در درجه اول باید ببینم که چه بهره وری از این بازیکنان می توانم داشته باشم و نباید قبل از اینکه ارزیابی لازم را بدست آورم، برای ترانسفر یک بازیکن خارجی تصمیم بگیرم. ضمن اینکه خارجی هایی که من می شناسم، نمی توانیم جذب کنیم چون بودجه ما محدود است و بازیکنی را که نمی شناسم را هم طبیعتا نمی گیرم.

خبرنگاری پرسید؛ دنیزلی با یک خاطره بد از ایران رفت، در حال حاضر شما چه هدفی را در پرسپولیس دنبال می کنید و آیا تلاش شما برای حفظ پرسپولیس در میانه جدول است یا قول و قرار دیگری با سردار رویانیان دارید، که دنیزلی گفت: برای این فصل، با توجه به شرایط و وضعیت مان در جدول نمی توانم قولی به کسی بدهم اما یقینا در زمان های آینده می توانیم تیم خوبی را بسازیم.

سرمربی قرمزپوشان در خصوص شناخت از هواداران تبریز و جو ورزشگاه های این شهر افزود: من یک بار به این شهر آمده ام و دیداری در جام حذفی انجام داده ام ولی دوستانم می گویند که مردم تبریز به من علاقه مند هستند و این موضوع را فردا در ورزشگاه خواهیم دید.

دنیزلی در مورد محرومان و مصدومان این تیم افزود: علیرضا نورمحمدی بدلیل کارت قرمزی که در بازی قبلی گرفت، محروم خواهد بود و فشنگچی هم مصدوم است. بعضی از بچه ها نیز مشکلات کوچکی دارند ولی مهم نیست و مشکل خاصی وجود ندارد. تا زمانی که پرسپولیس با 11 بازیکن در زمین ظاهر می شود، جای نگرانی نیست و بقیه بازیکنان حتما به تیم خواهند رسید. این طبیعت فوتبال است که روزهایی محروم و مصدوم داشته باشیم.

مصطفی دنیزلی درباره کناره گیری محمود خوردبین و ارتباط این کناره گیری با سرمربی تیم، گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با من ندارد. از زمانی که به پرسپولیس آمدم با آقای خوردبین کار کردم و تا آنجایی که اطلاع دارم، ایشان طی جلسه ای که با سردار رویانیان داشتند، خودشان کناره گیری کردند و می دانم بدلیل عمل جراحی که داشتند، تصمیم گرفتند در بخش دیگری از باشگاه فعالیت کنند و اگر من در مورد کسی چنین تصمیمی گرفته بودم و یک چنین اتفاقی می افتاد، حتما شما زودتر خبردار می شدید.

سرمربی پرسپولیس در مورد کیفیت فوتبال در ایران و تبریز از دوره گذشته تاکنون افزود: در مورد فوتبال تبریز اطلاعاتی ندارم و تنها می دانم که مردم تبریز فوتبال را دوست دارند و این مسئله در مورد فوتبال ایران هم وجود دارد. زمانی که من از ایران می رفتم، تبریز در لیگ برتر نماینده ای نداشت ولی الان از تبریز دو تیم در لیگ برتر حضور دارند. در مورد فوتبال ایران هم باید بگویم که جای کار کردن روی آن زیاد است و نکته ای که مهم است اینکه کسانی که این ورزش را دنبال می کنند تا چه اندازه استعداد و قابلیت دارند. در ایران بازیکنان با استعدادی وجود دارد و باید آنها در زندگی خود، بهتر، درست تر و حرفه ای تر به ورزش بپردازند.

سرمربی پرسپولیس در پایان در سوالی مبنی بر اینکه شما تا چه حد به اخلاقیات در فوتبال اهمیت می دهید و آیا از محمد نصرتی استفاده خواهید کرد یا خیر، گفت: من قطعا از محمد نصرتی استفاده می کنم. چون جوانان جایزالخطا هستند و وظیفه ماست که به آنها کمک کنیم. این اتفاق امروز می تواند برای محمد نصرتی رخ دهد و روزهای بعد برای کسان دیگر که از تیم ما باشند یا از تیم های دیگر، اما انسان ها را از دست دادن خیلی راحت است ولی برگرداندن آنها و دوباره به دست آوردنشان بسیار سخت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">