پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

شهرداری تبریز و پرسپولیس در شرایط مشابهی به مصاف یکدیگر می‌روند، دیداری که در شهر تبریز برگزار می‌شود و قطعا جذابیتهای خاصی خواهد داشت.

تیم تبریزی در تعطیلات نیم فصل میودراگ یسیچ را کنار گذاشت و علی‌اصغر مدیرروستا را به خدمت گرفت تا در 4 بازی شهرداری مقابل پرسپولیس چهارمین مربی این تیم تبریزی باشد.

در فصل گذشته اکبر میثاقیان و حمید درخشان روی نیمکت شهرداری مقابل پرسپولیس نشستند و در این فصل هم یسیچ هدایت این تیم را بر عهده داشت و موفق شد در ورزشگاه آزادی پیروز شود. حالا نوبت به اصغر مدیرروستا رسیده تا نبرد مستقیمی با سرخپوشان تهرانی داشته باشد. مدیرروستا اولین بازی نیم فصل دوم مقابل مس کرمان را باخت اما هفته گذشته موفق شد در کرج تیم سایپا را شکست دهد.

شرایط پرسپولیس با دنیزلی هم مثل شهرداری با مدیرروستا است. دنیزلی تیم بحران‌زده پایتخت را تحویل گرفت و در اولین گام مقابل ملوان در انزلی شکست خورد اما هفته گذشته تیم او در استادیوم آزادی نمایش بسیار خوبی داشت و 4 بر یک شاهین بوشهر را شکست داد تا امیدها نسبت به این تیم بزرگ و مردمی زنده شود. پرسپولیس با دنیزلی روحیه و انگیزه بالایی گرفته و تلاش می‌کند تا دوباره به روزهای اوج برگردد.

شهرداری هر چند در خانه به میدان می‌رود اما به نظر می‌رسد که در این دیدار میزبان واقعی پرسپولیس باشد زیرا تیم مدیرروستا در بازی‌های خانگی‌اش تماشاگر چندانی ندارد اما با توجه به نمایش عالی و نتیجه بسیار خوبی که پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر گرفت، هواداران این تیم در تبریز به استادیوم رفته و تیم محبوب پایتخت را حمایت کنند که این مساله کار را برای مدیرروستا و شاگردانش سخت‌تر از آنچه که هست، خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود فردا یکی از جذاب‌ترین بازیهای لیگ در شهر تبریز برگزار شود زیرا تیمهای مدیرروستا همواره فوتبال را تاکتیکی و روی زمین بازی می‌کنند. وضعیت تیم دنیزلی هم که کاملا مشخص است، افندی به فوتبال هجومی اعتقاد دارد و همواره سعی کرده در کنار فوتبال زیبا، نتیجه هم بگیرد.

همین دلایل باعث می‌شود تا یکی از جذاب‌ترین بازیهای لیگ را این  هفته در شهر تبریز شاهد باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">