پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به بازی در برابر این تعداد تماشاگر عادت نداریم و از آنها می‌خواهیم که هر چقدر ما سطح فوتبال‌مان را ارتقاء دادیم، ‌آنها هم حضورشان را در ورزشگاه بیشتر کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی بعد از برد شیرین سرخپوشان برابر شاهین در دیدار برگشت از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در جمع اصحاب رسانه گفت: این مسابقه بازگشت پرسپولیس به روزهای خوبش بود. هر روزی که می‌گذرد، بهتر می‌شویم و هرچند مدت کوتاهی است که کارمان را در این تیم آغاز کرده‌ایم اما با این بازی نشان دادیم که شرایط نیم فصل دوم هرچه که هست، باید فوتبال خوبی بازی کنیم.

دنیزلی در خصوص آخرین بازی پرسپولیس با او در چند فصل پیش اشاره کرد و گفت: پرسپولیس در آن بازی 4 بر یک به سپاهان باخت و امروز با همان نتیجه شاهین را شکست داد. نباید زیاد به نتایج تکیه کنیم. مثلا همین امروز اگر پاس‌های آخر را بهتر می‌دادیم، می‌توانستیم با اختلاف بیشتری پیروز شویم. چیزی که بیشتر از نتیجه برای من مهم است، بازی، تلاش، انگیزه و درک فوتبالی است که بازیکنانم از خود نشان دادند.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید در بازی با شاهین دوندگی بازیکنان پرسپولیس بیشتر شده است اما هنوز در خط دفاعی ضعف‌هایی دارید، تصریح کرد: امروز از کار تمام بازیکنان پرسپولیس، چه در کار دفاعی و چه در کار حمله راضی هستم. ممکن است که برخی مهره‌ها در دفاع تزلزل داشته باشند اما باید اجازه بدهیم که من بازیکنانم را بهتر بشناسم. من هنوز نام برخی از بازیکنانم را هم کامل نمی‌دانم. تیم در مدت کوتاه درست نمی‌شود ولی ما سعی می‌کنیم که روز به روز پیشرفت کنیم. ما باید بهترین بهره‌وری را از بازیکنان‌مان ببریم.

دنیزلی در مورد وضعیت بدنی بازیکنانش گفت: بازیکنانم در این بازی انتظاراتم را برآورده کردند. 50 دقیقه 10 نفره بازی کردن کار ساده‌ای نیست. ممکن است پس از آن که بازیکن ما اخراج شد و بویژه در نیمه دوم، به نظر می‌رسید که توپ بیشتر در اختیار حریف است اما مدل بازی ما باعث شده بود که ما فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کنیم. من امروز به بازیکنانم افتخار کردم و به این فکر کردم که با این بازیکنان چه کارهای بزرگ دیگری می‌توانم انجام دهم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنانی مثل اولادی و رضایی در حال رسیدن به کیفیت ذاتی خود هستند. بازیکنان پرسپولیس کیفیت مشخصی دارند که روز به روز به آن کیفیت نزدیک‌تر می‌شوند. کاری که اکنون باید انجام دهیم این است که هر بازیکنی را به سطح ایده‌آل خودش برسانیم و کاری کنیم که پرسپولیس به یک تیم قدرتمند تبدیل شود.

مصطفی دنیزلی در مورد داوری اظهار داشت: همان طور که می‌دانید من علاقه‌ای به صحبت کردن درباره داوری ندارم. بازیکنان، مربیان، داوران،‌ تماشاگران و حتی رسانه‌ها با تصمیم‌های درست و اشتباه‌شان لیگ را سپری می‌کنند اما درباره صحنه پنالتی از آنجایی که من درست آن را ندیدم نمی‌توانم نظری بدهم. نزدیک‌ترین فرد به آن صحنه کمک داور بود که به پنالتی اعتقاد داشت.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: ریتم تمرین‌های ما به همان صورتی که اکنون هست ادامه خواهد یافت ولی باید بگویم که ممکن است فشار تمرین‌ها در بازی ملوان کمی تاثیر منفی در تیم گذاشته بود. اوایل اسفند زمانی است که به عقیده من، می‌توانیم به ایده‌آل بدنی خود برسیم و از آن زمان به بعد می‌توانیم تفکرات‌مان را بهتر و راحت‌تر در زمین پیاده کنیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">