پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


آرمین قزوین هم به صف تیم هایی پیوست که پرسپولیس آنها را شش تایی کرده بود. بازی امروز سرخپوشان از نظر نتیجه اهمیت خاصی نداشت و مصطفی دنیزلی بیشتر به دنبال ارزیابی بازیکنان خود و قرار دادن آنها در شرایط مسابقه بود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم آرمین قزوین امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی درفشی فر میهمان سرخپوشان بود و در پایان با دریافت سه گل در هر نیمه، زمین را ترک کرد. مصطفی دنیزلی در دو نیمه از ترکیب های متفاوتی استفاده کرد تا به همه بازیکنان خود فرصت بازی داده باشد.

گل اول بازی تحت فشار پرسپولیس توسط مدافع حریف به اشتباه درون دروازه تیم قزوینی قرار گرفت. پس از آن، جواد کاظمیان و مهرداد اولادی هم گلزنی کردند. در نیمه دوم بازی، این روح اله سیف الهی بود که با کنترل خوب، روی پاس رو به جلو امیر حسین فشنگچی گلزنی کرد. پس از آن نوبت به مهدوی کیا رسید که بازگشت خود را با گلزنی جشن بگیرد. او که حضورش بارزترین نکته تمرین و بازی امروز بود، با تیزهوشی روی پاس پشت دفاع حسین بادامکی گل پنجم بازی را به ثمر رساند.

بادامکی در حالی امروز به میدان رفت که به دلیل مصدومیت، حتی حضورش برای بازی با ملوان در پرده ای از ابهام بود اما امروز برای نزدیک به 20 دقیقه در ترکیب قرار گرفت. از سوی دیگر هنرنمایی مهدوی کیا هم فقط به گلی که زد محدود نشد.

او گل ششم پرسپولیس را با یکی از ارسال های معروف خود ساخته و پرداخته کرد. از آن ارسال هایی که کسی مثل وحید هاشمیان نمی تواند از گل کردن آن صرفنظر کند و این گل، پایان بخش بازی امروز بود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">