پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مرزبان: پرسپولیس همیشه خطرناک است

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ

علیرضا مرزبان سرمربی تیم پدیده با شایستگی موفق شده تیمش را در جایگاه قابل قبولی قرار دهد. مرزبان روز گذشته در گفت‌وگویی اختصاصی با ما از برد شیرین تیمش مقابل تراکتور و اهدافش برای دیدار با پرسپولیس حرف می‌زند و به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

چه صحبتی پیش از دیدار با تراکتور با بازیکنان‌تان داشتید که به پیروزی پرگل در تبریز رسیدید؟
من به بازیکنانم گفتم اگر قرار باشد به حرکت‌های تراکتور عکس‌العمل نشان بدهیم و به کارهای دفاعی بپردازیم از حریف شکست خواهیم خورد و به بازیکنانم تأکید کردم ما باید اقدام کننده اصلی باشیم و نباید منتظر بمانیم تراکتور بازی‌اش را به ما تحمیل کند، خوشحالم که حرف‌هایم عملی شد و فرهنگ فوتبالی ما به سمتی رفته که سازماندهی قوی داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

واقعاً‌ قبل از بازی فکر شکست تراکتور را در تبریز می‌کردید؟
هیچ مربی‌ای نمی‌تواند قبل از بازی بگوید برنده است یا بازنده اما ما به دنبال فوتبال باکیفیت بودیم تا از ایستگا‌ه‌های خاص استفاده کنیم و با نتیجه خوب قلب هواداران‌مان را به دست بیاوریم چون حقیقتاً تیمی که به خاطر هوادارانش و مردم بازی کند به نظرم نتیجه هم پشت ‌سر آن می‌آید.

به لحاظ ثبات و شخصیت تیمی به جایگاه قابل قبولی رسیدید؟
تیم ما قبلاً در شرایطی قرار داشت که وقتی بازیکنی محروم یا مصدوم می‌شد به دلیل بالانس نبودن، با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم اما حالا به درجه و ثباتی رسیدیم که جایگزین داریم و مشکلی را احساس نمی‌کنیم.

یعنی در غیاب نژادمهدی و اکبر صادقی که محرومند برای بازی با پرسپولیس مشکلی احساس نمی‌کنید؟
ما یوانوویچ را داریم که می‌تواند به جای نژادمهدی در پست دفاع بازی کند و به جای اکبر صادقی هم جایگزین داریم ضمن اینکه ممکن است تغییراتی را نیز در سیستم تیم‌مان لحاظ کنیم.

در بازی با پرسپولیس دنبال چه هدفی هستید؟
ما دنبال این هستیم که یک عدد تک‌رقمی خوشگل را در پایان فصل به مردم و هواداران مشهدی پدیده هدیه بدهیم و از آنجا که مرقد مطهر امام رضا(ع) در مشهد است تلاش خواهیم کرد جایگاه هشتمی را به هواداران پدیده هدیه بدهیم و بازی به بازی تلاش می‌کنیم تا به جایگاه اصلی‌مان برسیم.

شما با برد مقابل تراکتور باعث اخراج خطیبی شدید و حالا هم ممکن است با شکست دادن پرسپولیس موجب اخراج درخشان شوید؛ از این نکته ناراحت نیستید؟
من همیشه نسبت به مربیان و همکارانم در تیم‌های دیگر ارزش زیادی قائل بوده و هستم و اگر مربی اخراج می‌شود چیزی از ارزش‌های مربیان کم نمی‌شود اما این هم جزو قوانین نانوشته فوتبال است که اولین نفری که بعد از باخت تیمش زیر گیوتین می‌رود مربی تیم است.

در مورد پرسپولیس به لحاظ فنی چه صحبتی دارید؟
من برای پرسپولیس، کادر فنی و هواداران این تیم احترام خاصی قائلم اما هنوز بازی این تیم مقابل ملوان را ندیدم. پرسپولیس تیم بزرگی است که هواداران زیادی دارد و همیشه خطرناک است به همین دلیل ما هیچ وقت پرسپولیس را دست‌کم نمی‌گیریم.

حرف آخر...
من مطمئنم روز جمعه هواداران تیم پدیده ورزشگاه را پر خواهند کرد و ما هم با پشتوانه این تماشاگران تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام خواهیم داد تا پیروز شویم. ما می‌خواهیم یار وفاداری برای مردم مشهد باشیم و حالا خوشحالم که می‌بینم اعتماد بین تیم و مردم برقرار شده و واقعاً از این شرایط لذت می‌برم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">