پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


مهیار مرتضوی افزود: علیرضا نورمحمدی به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی امارات، دوره درمان خودش را پشت سر می‌گذارد و از هفته آینده در تمرینات حضور خواهد داشت. نورمحمدی که از ناحیه عضله دوقلو در اردوی رأس‌الخیمه مصدوم شد، هنوز خونریزی پایش کامل جذب نشده و درد دارد.

وی در مورد وضعیت مهدی جعفرپور افزود: کشیدگی همسترینگ برای او اتفاق افتاده است که با همکاری آقای علیپور، این بازیکن نیز در هفته آینده به تیم اضافه می‌شود.

پزشک پرسپولیس همچنین در خصوص وضعیت رضا نوروزی تصریح کرد: رضا نوروزی پس از جراحی، تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهد و در کنار آن، طبق برنامه از داروهای مکمل، تقویتی و ویتامینه استفاده می‌کند.

مهیار مرتضوی درباره محمد نوری نیز خاطرنشان کرد: با توجه به سرماخوردگی این بازیکن و نزدیک شدن زمان مسابقات، تشخیص داده شد که وی تقویت شود و مورد مراقبت قرار گیرد. به همین دلیل در تمرینات سه‌شنبه شرکت نکرد.

پزشک پرسپولیس در پایان گفت: فشردگی مسابقات، تمرینات و سرمای هوا شرایط خاصی را ایجاد کرده است که ما همیشه به صورت آماده باش هستیم و قبل، در حین و پس از تمرینات مراقبت‌های ویژه‌ای را در نظر داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">