پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: شک نداریم که پرسپولیس در این فصل موفق می‌شود چون سعی و کوشش زیادی در تیم وجود دارد.

محمدرضا خانزاده افزود: انگیزه و تلاش زیادی در تیم موج می‌زند. هر کس از نزدیک شاهد آنچه در تیم ما می‌گذرد باشد، این را به خوبی درک می‌کند. کادر فنی جدید هم که همگی از قدیمی‌های پرسپولیس هستند. این کادر با تمام وجود کار می‌کند و بچه‌های تیم نیز اینطور هستند و به همین دلیل ایمان دارم که موفق خواهیم شد.

وی ادامه داد: هنوز به پایان نیم فصل هم نرسیده‌ایم و تا پایان فصل، اتفاقات ریز و درشت زیادی در جدول بازی‌ها روی خواهد داد و امتیازات زیادی باقی مانده که باید آنها را کسب کنیم. ظرف چند هفته همه چیز می‌تواند تغییر کند و این را در همین فصل دیدیم. وقفه‌ای که در لیگ وجود دارد هم فرصت خوبی است تا خودمان را بهتر بازیابی کنیم و هدف ما این است که ظرف چند هفته آینده به کورس برگردیم که دور از دسترس نیست.
خانزاده درباره نتایج کسب شده توسط تیم ملی امید خاطرنشان کرد: قبل از این بازی‌ها هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم که فرصت برای آماده سازی کم است و تیم امید ممکن است با مشکل مواجه شود. متاسفانه این اتفاق روی داد ولی این بازی‌ها دیگر برای ما تمام شد و امیدوارم تیم ایران برای مقدماتی المپیک با قدرت حضور پیدا کند. از همین حالا باید روی این مساله کار کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">