پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پرسپولیس 2 – استقلال خوزستان 1

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 18:30 با سوت غلامرضا جباری در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

پرسپولیس با لباس‌های قرمز و استقلال خوزستان با لباس‌های آبی به میدان رفتند. کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران شامل؛ کارلوس کی‌روش، مارکار آقاجانیان و علی کریمی ناظر این بازی هستند.

دو تیم بازی متعادلی را تا پیش از به ثمر رسیدن گل، به نمایش گذاشتند. در دقیقه 13 سرخپوشان در یک غافلگیری و اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان، یک گل به میهمان هدیه دادند. گل استقلال خوزستان توسط مهدی مومنی به ثمر رسید. بازیکنان پرسپولیس بعد از دریافت گل، رفته رفته به دروازه حریف نزدیک شدند.

در دقیقه 31 امید عالیشاه در سمت چپ محوطه جریمه تیم میهمان، پاس زمینی را برای طارمی ارسال کرد و وی نیز توپ را به محمد عباس‌زاده رساند و این بازیکن با تیز هوشی، توپ را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد و بازی را به تساوی رساند.

پرسپولیس پس از زدن گل تساوی، بارها و بارها از جناحین مخصوصا جناح راست توسط نوروزی موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف آبی‌پوش خلق کرد.

بازیکنان میهمان نیز در دقایقی با ضد حملات خود قصد گلزنی داشتند که با تیزهوشی مدافعان پرسپولیس این موقعیت‌ها مهار شد.

در دقیقه 44 سرخپوشان می‌توانستند بار دیگر صاحب گل شوند. حرکت هادی نوروزی توپ خوبی را روی دروازه حریف ساخته و پرداخته کرد اما این ارسال با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت.

در دقیقه 45 محمد نوری در محوطه جریمه حریف قصد عبور از بازیکن آبی‌پوش را داشت که توسط مدافع حریف با خطا متوقف شد و غلامرضا جباری نقطه پنالتی را نشانه رفت.

محمد عباس‌زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد و با مکث کوتاهی توپ را به طاق دروازه استقلال کوبید و گل برتری پرسپولیس را در این نیمه به ثمر رساند.

داور چهارم یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در پایان نیمه نخست این بازی با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

پرسپولیس در نیمه دوم بدون تغییر در ضلع شمالی زمین ورزشگاه آزادی مستقر شد و بازی در نیمه دوم با سوت داور و توسط بازیکنان استقلال خوزستان آغاز شد.

علی کریمی بازیکن اسبق و ارزشمند پرسپولیس و مربی جدید تیم ملی و همکار کارلوس کی روش بارها توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد.

دقیقه 56 تیم استقلال خوزستان روی یک ضربه کاشته، توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه سوشا به بیرون رفت.

در دقیقه 58 بار دیگر پشت محوطه جریمه پرسپولیس، آبی پوشان صاحب یک ضربه کاشته دیگر شدند و این ضربه نیز خطرناک زده شد و سوشا بهتر از آن، توپ را مهار کرد.

در دقیقه 62 امید عالیشاه جای خود را به محمدرضا خانزاده داد.

دقیقه 74 حمیدرضا علی عسگری در شرایطی که می‌رفت با پشت سر گذاشتن مدافعان حریف با دروازه‌بان تک به تک شود، با خطای مدافع حریف متوقف شد که داور با مهربانی، کارت زردی را به بازیکن آبی‌پوش نشان داد و از اخراج او صرف نظر کرد.

پرسپولیس در دقایق پایانی بازی برای حفظ نتیجه برتری و رسیدن به گل‌های بیشتر باهوش ظاهر شد و تیم استقلال خوزستان نیز برای گل تساوی تلاش مضاعفی را در دستور کار قرار داده بود.

در دقیقه 88 مهدی طارمی با مصدومیت مواجه شد و جای خود را به مهرداد کفشگری داد.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، 90 دقیقه در کنار زمین با آرامش کامل دستورات تاکتیکی تیم را به تک تک بازیکنان انتقال داد.

غلامرضا جباری داور این دیدار برای نیمه دوم، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

 این دیدار در پایان 90 دقیقه وقت قانونی و احتساب وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید و سرخپوشان در هفته دهم به 3 امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

برکناری علی دایی

حمید درخشان

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">