پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


حمید درخشان در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) که با برتری دو بر یک سرخپوشان به پایان رسید، گفت:

قبل از هرچیز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می‌کنم در ضمن روز آتش نشانی را هم به خانواده آتش نشان فداکار، امید عباسی تسلیت می‌گویم. با توجه به شناختم از سرمربی استقلال خوزستان، می‌دانستم که بازی سختی پیش رو داریم. ما بازی خوبی انجام دادیم و استقلال خوزستان هم یک تیم خوب و منطقی بود.

وی افزود: هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و با شناختی که از آقای ویسی داشتم می‌دانستم کار سختی داریم. از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم زیرا خوب و با نظم بازی کردند و در نهایت هم به نتیجه دلخواه رسیدیم و خوب هم کار کردیم.

درخشان در مورد انتخاب کریمی به عنوان دستیار کی‌روش و اینکه باید قید او را بزند، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به کریمی تبریک بگویم که یکی از بهترین‌های فوتبال ماست و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. ما باید تیم خود را در 3 خط حمله، دفاع و میانی در نیم فصل تقویت کنیم و امیدوارم با جایگزینی بازیکنان خوب در دور برگشت شرایطی ایجاد کنیم که بازی‌های روان و بهتری را از پرسپولیس شاهد باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا بهتر نیست به جای استفاده از نوری در پست هافبک دفاعی، او در یک خط جلوتر مورد استفاده قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این استدلال شماست و من چیز دیگری می‌بینم. اگر نوری یک خط جلوتر بیاید آن وقت امکان اینکه بازیکنان خط حمله ما از پاس‌‌های رو به جلو استفاده کنند گرفته می‌شود و عملا آنها از کار می‌افتند. نوری تنها بازیکنی است که خط حمله ما را تغذیه می‌کند. ضمن آنکه نوری هافبک دفاعی نیست بلکه هافبک آزاد است و این رضا حقیقی است که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش در بازی تحت فشار استقلال خوزستان بوده، تاکید کرد: ما امتیازی به استقلال ندادیم بلکه 3 امتیاز را گرفتیم. در هر صورت مشکلات خاص خودمان را داریم. برخی بازیکنان خود را از دست داده‌ایم مانند ماهینی و از سوی دیگر تعداد مصدومان ما هم زیاد است. در این شرایط روند رو به رشد تیم زمان‌بر خواهد بود و برای احیا چند هفته زمان لازم داریم.

درخشان تصریح کرد: حتی زمانی که تیمی در دوران بدنسازی است به 7 تا 8 هفته زمان نیاز دارد. بخشی از زمان سپری شده و ما باید بازیکنان را در شرایطی که هنوز در دوره شانس هستیم احیا کنیم. باید به این قضیه اینگونه نگاه کنیم که به هر شکل ممکن پرسپولیس را به جایگاه خود برسانیم.

وی در واکنش به اظهارات عبدالله ویسی در مورد داوری اظهار داشت: با احترامی که برای ویسی قائلم اما فوتبال فراز و نشیب‌های زیادی دارد. من در زمین هستم و نمی‌توانم در مورد داوری قضاوت کنم و آن کسانی که در بیرون و در کمیته داوران هستند، می‌توانند بگویند که عملکرد داور خوب بوده یا نه. در مجموع کیفیت بازی خوب بود و دو تیم حملات زیادی به دروازه‌ها داشتند. فکر می‌کنم تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کرد، ما بودیم.

درخشان افزود: تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم و این موضوع را مدیون زحمات بازیکنان هستیم. آنها در تمرینات تلاش زیادی می‌کنند و حاصل دسترنج خود را در زمین می‌گیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">