پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که منزل مسکونی‌اش را به خاطر وام دو میلیاردی بانک برای پرسپولیس از دست داد، از دست برخی‌ها ناراحت است و اعتقاد دارد اگر مدیران بعد از او کارهای اقتصادی را ادامه می‌دادند، پرسپولیس شرایط مناسبی داشت.

آقای رویانیان چه خبر؟ حضور در پرسپولیس منجر به از دست رفتن منزل مسکونی شما شد!
اصلاً دوست ندارم در این مورد حرف بزنم، چون قبلاً حرف‌هایم را زده‌‌ام اما دلخوری شدیدی از پرسپولیسی‌ها دارم. من به خاطر پرسپولیس منزلم را از دست دادم اما دریغ از یک تماس تلفنی و حتی یک پیامک؛ انگار که من مدیرعامل پرسپولیس نبودم و منزلم را برای مشکل دیگری از دست داده‌ام.

اخبار پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟
بله پیگیری می‌کنم. امیدوارم منتقمی و درخشان در پرسپولیس موفق باشند چون موفقیت این دو نفر یعنی موفقیت پرسپولیس. برای هواداران نباید بحث شخصی مهم باشد و سرمربی خاصی را نباید برجسته و حمایت کنیم.

البته برنامه‌های اقتصادی شما در پرسپولیس نیمه‌کاره ماند!
من خودم هم مانده‌ام که چرا بعد از من مدیرانی که به پرسپولیس آمدند، برنامه‌های اقتصادی من را دنبال نکردند؟ فقط یک قرارداد سه‌ماهه من، پنج میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای پرسپولیس درآمدزایی می‌کرد اما آقایان دنبال این پروژه‌ها نرفتند.

منظورتان پروین و رحیمی است؟
بله، پروین و رحیمی دنبال کارهای اقتصادی من نرفتند. طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی که من برای پرسپولیس طراحی کردم تماماً به نفع این باشگاه و هوادارانش است.

درباره بازگشت علی کریمی چه نظری دارید؟
امیدوارم کریمی همیشه موفق باشد. او برای فوتبال ما زحمت کشیده و سرمایه فوتبال ایران است. کریمی در فوتبال ما محوشدنی نیست و او باید در این شرایط به پرسپولیس کمک کند البته این روزها برخی دنبال شایعه‌سازی هستند که پرسپولیسی‌ها کم‌کاری می‌کنند اما چنین چیزی محال است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">