پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

بهروز منتقمی پس از دیدار با رئیس سازمان لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در نشست امروز در مورد مسائل مختلفی صحبت کردیم. تیم ما در آسیا حضور دارد به همین خاطر مدارکی را به سازمان لیگ دادیم و از آنها خواستیم که ما را کمک کنند.

منتقمی در ادامه خاطرنشان کرد: تقویت پرسپولیس یکی دیگر از مسائلی بود که مورد بحث قرار گرفت. ما برای حضور بهتر در لیگ قهرمانان آسیا باید جاهای خالی خود را پر کنیم و همچنین در مورد مسائل حسین ماهینی و مهرداد پولادی هم صحبت هایی صورت گرفت.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: بحث دیگر ما در مورد بودجه و سقف قرارداد بود. ما نظرات خود را اعلام کردیم و قرار شد در جلسه روز شنبه که هیات رئیسه سازمان لیگ برتر تشکیل می دهد نقطه نظرات ما منعکس شود. همچنین ما از سازمان لیگ برتر درخواست کردیم در موضوعاتی مثل نقل و انتقالات 9 شکایت از پرسپولیس در فیفا و دعاوی داخلی به ما کمک شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حسین ماهینی دیگر حق بازی در پرسپولیس ندارد، خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ حکمی به صورت مکتوب به ما اعلام نشده و تا زمانی که حکمی به ما ابلاغ نشود ما موظف به حمایت از بازیکن خود هستیم. از سوی دیگر ما منتظر رای دیوان عدالت اداری کشور هستیم. اگر حکم صادر شود ما متوجه می شویم که تکلیفمان در این مورد چیست.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد پولادی گفت: ما به رای کمیته انضباطی که ایشان را بازیکن آزاد اعلام کرده بود شکایت کردیم و همچنین مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال انجام دادیم. البته توجه داشته باشید پولادی مشکل سربازی نیز دارد، اگر این بازیکن سرباز اعلام شود که ما هم نمی توانیم از او استفاده کنیم اما اگر مشکل سربازی اش حل شود به صورت جدی خواهان بازگشت وی هستیم.

منتقمی با بیان این موضوع که می بایست شان بازیکن ملی و باشگاهی حفظ شود، تصریح کرد: درخواستی که از رسانه ها دارم این است که در این مورد شان بازیکنان ملی پوش و همچنین باشگاهی را حفظ کنند. این بازیکنان برای تیم ملی زحمت کشیدند و باید ضمن خبررسانی صحیح شان و منزلت این بازیکنان را نیز لحاظ کنند. شاید باشگاه پرسپولیس مشکلی با مهرداد پولادی داشته باشد اما ما قدردان زحمت های او هستیم.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا محسن بنگر و امید عالیشاه نیز کارت پایان خدمتشان ایراد دارد یا نه، گفت: تا این لحظه هیچ چیزی در این مورد به ما ابلاغ نشده و تا به ما چیزی به صورت کتبی ابلاغ نشود ما از این بازیکنان استفاده می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به جدایی های صورت گرفته از باشگاه پرسپولیس از جمله بازیکنانی مثل پولادی و ماهینی و همچنین علی دایی، قطعا بودجه ما برای جذب بازیکن بیشتر می شود که امیدواریم سازمان لیگ نیز با ما که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم همکاری کند. ما موافق سقف بودجه و مقررات مالی هستیم اما باید این موضوع لحاظ شود که پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">