پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

در مورد کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فصل گذشته تیم خوبی بود که مهره‌هایی عالی داشت. با اینکه تیم دوم شد و خیلی‌ها تعریف کردند اما به نظر من با آن بازیکنان پرسپولیس باید با اختلاف 10 امتیاز قهرمان می‌شد! امسال هم که دیدید وضعیت چگونه بود و باشگاه هم در نهایت تصمیم به برکناری دایی گرفت، هر چند که معتقدم نحوه برخورد با این مربی درست نبود.

وی در ادامه تأکید کرد: حالا هم چند روزی است که حمید درخشان هدایت تیم را بر عهده گرفته ولی من از او گلایه دارم. درخشان که می‌دانست دایی قرار است به ورزشگاه درفشی‌فر برود چطور راضی شد در تمرین پرسپولیس حاضر شود? ما فوتبالی‌ها باید هوای یکدیگر را داشته باشیم و نباید بگذاریم غیرفوتبالی‌ها بین ما اختلاف بیندازند. من سیاسی را نمی‌شناسم ولی می‌دانم امثال این افراد آمدند و رفتند و آنچه مانده پرسپولیس بوده است. ما فوتبالی‌ها نباید با کارهای چنین افرادی مقابل هم قرار بگیریم و فریب آنها را بخوریم.

مدافع - هافبک پیشین پرسپولیس ادامه داد: درخشان نباید آن روز سر تمرین می‌رفت، چون تکلیف دایی را به صورت رسمی مشخص نکرده بودند. از طرفی من معتقدم مسئولان پرسپولیس درخشان را سیاه کردند. حالا که درخشان جانشین دایی شده مدام از موقتی بودن او حرف می‌زنند و بحث حضور زلاتکو کرانچار هم مطرح است. البته من معتقدم درخشان با این تیم نتیجه نمی‌گیرد چون پرسپولیس خیلی مشکل و حاشیه دارد.

وی با انتقاد از مسئولان پرسپولیس بابت انتخاب جانشین دایی گفت:‌ من با درخشان مشکل شخصی ندارم و در مورد خودم نیز حرفی نمی‌زنم. اگر هم حرفی می‌زنم به خاطر این است که دلم برای هواداران می‌سوزد. سؤال من این است که وقتی دایی را کنار گذاشتند آیا نباید سراغ یک مربی بزرگ می‌رفتند؟ درخشان کارنامه روشنی در فوتبال ایران ندارد و در سقوط چند تیم نقش داشته است. اگر قرار بود چنین گزینه‌ای انتخاب شود پس همان بهتر که دایی می‌ماند.

شاهرودی در پایان تصریح کرد: متأسفانه پرسپولیس در این دو سه سال هویت خود را از دست داده و باید شخصیت اصلی پرسپولیس دوباره به این تیم بازگردانده شود. بازیکنان هم باید بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن می‌کنند. بهتر است آنها حرفه‌ای‌تر زندگی کنند و موفقیت پرسپولیس برای‌شان مهم باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">