پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 

علیرضا امامی فردرباره انتخابش به عنوان مربی پرسپولیس و همکاری با حمید درخشان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من امروز صبح حکمم را گرفتم و با حضورم در باشگاه موافقت شد. امیدوارم بتوانم به عنوان عضو کوچکی از خانواده پرسپولیس به این تیم کمک کنم.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس تمام خواهد شد، افزود: به نظرم این اوضاع خوب می‌شود. در حال حاضر اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد که ان شاء الله این اختلاف سلیقه‌ها و حاشیه‌ها به زودی جمع خواهد شد.

مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس بر گردن بازیکنان فعلی و قبلی خود دین دارد، خاطرنشان کرد: من هم آمده‌ام تا این دین را ادا کنم. وظیفه خودم می‌دانستم به پرسپولیس کمک کنم تا این تیم از شرایط فعلی خارج شود.

وی درباره اینکه حواشی پرسپولیس با هیچ تیم دیگری قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: قرار شد همه مسئولان باشگاه در کنار هم و در تمام جلسات حضور داشته باشند تا حاشیه‌ها جمع شود.

امامی‌فر همچنین گفت: من به مسئولان گفتم به شرطی به پرسپولیس می آیم که حاشیه اطراف ما نباشد و مدام نگویند فلانی، فلان چیز را گفت. من واقعا حوصله حاشیه را ندارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۴

نظرات  (۱)

واقعا عالی بود کل وبت سلامت باشی وتندرست
پاسخ:
ممنون از اینکه وبلاگمو دیدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">