پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

درخشان: کاری می‌‌کنم برای ماندنم اصرار کنند

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

 درخشان گفت که رفتار تماشاگران با او طبیعی بوده است. او از تماشاگران تیمش خواست که به او وقت بدهند تا تیم را درست کند.

مثل اینکه قرار است تیم را تقویت کنید، چند بازیکن خارجی قرار است جذب کنید؟

ما سه جای خالی داریم و سعی می‌ کنیم در پست هایی که نقطه ضعف داریم بازیکن خارجی بگیریم تا تیم مان شرایط بهتری پیدا کند. به اعتقاد من پرسپولیس نیاز به تقویت دارد تا بتواند در آینده نتایج بهتری بگیرد.

از این بازیکنان که در پرسپولیس حضور دارند راضی نیستید؟

چرا آنها هم باتمام وجود کارشان را می‌ کنند و بحث نارضایتی وجود ندارد ولی من فکر می‌ کنم اگر بتوانیم چند بازیکن بگیریم تیم ما تکمیل می‌ شود. تمام بچه هایی که الان با تیم تمرین می‌ کنند بازیکنان باکیفیتی هستند.

اگر شما از اول فصل تیم را می‌ بستید، چند بازیکن از این تیم در لیست شما قرار می‌ گرفت؟

من نمی توانم در این زمینه نظر بدهم چون تیم را من نبسته ام، چیزی که هست این است که باید با همین بازیکنان تلاش کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

در بازی با نفت مسجدسلیمان با وجود اینکه فرصت کمی برای آماده سازی تیمش داشتید تماشاگران خیلی از شما راضی نبودند. فکر می‌ کنید تماشاگران چقدر به شما فرصت می‌ دهند تا تیم را درست کنید؟

تماشاگران باید بدانند من در بازی با نفت مسجدسلیمان زمان کمی داشتم تمام تلاشم را می‌ کنم تا پرسپولیس را درست کنم برای اینکه پرسپولیس رویایی تحویل هواداران بدهم، لحظه ای عقب نمی نشینم.

فکر می‌ کنید در بازی با راه‌آهن تماشاگران بازی متفاوتی از بازی با نفت مسجدسلیمان می‌ بینند؟

شک نکنید تیم ما بهتر می‌ شود، داریم در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌ کنیم و اعتقاد تمام مجموعه این است که تیم ما بهتر از گذشته بازی می‌ کند.

با وجود حضور استیلی در راه‌آهن شما این بازی را جنگ بین پرسپولیسی ها می‌ دانید؟

به هیچ عنوان من این حرف ها را قبول ندارم. من و حمید دوستان بسیار صمیمی هستیم، درست است که من در این بازی تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس می‌ کنم ولی رقابت ما فقط در داخل زمین است. در بیرون از زمین استیلی یکی از عزیزترین دوستان من است.

مصاحبه شب گذشته سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس با یکی از روزنامه ها را خوانده اید؟

نه، مگر ایشان چه چیزی گفته بود؟

او گفته بود که درخشان مربی موقت پرسپولیس است، این موضوع شما را ناراحت نمی کند؟

از نظر من سیاسی حرف بدی نزده است. یک مربی می‌ تواند موقت باشد اما 10 سال در یک تیم بماند. در مربیگری چیزی به نام مربی دائم وجود ندارد، همه مربیان باید تلاش کنند تا جای ثابت خود را در تیم پیدا کنند. اصلا از حرف های سیاسی ناراحت نیستم و اتفاقا انگیزه ام بیشتر شد تا با نتایج خوبی که می‌ گیرم خودم را در ذهن مدیران پرسپولیس تحمیل کنم.

یعنی فکر می‌ کنید می‌ توانید برای مدت زمان طولانی سرمربی پرسپولیس بمانید؟

مطمئن باشید طوری پرسپولیس را درست می‌ کنم که مدیران تیم برای نرفتن من از این باشگاه اصرار کنند. اعتقاد دارم یک مربی باید خودش را در زمین بازی و با کارنامه ای که برای خودش درست می‌ کند به مدیران تیم تحمیل کند. من هم چاره ای به جز این ندارم. اگر ادعا کرده ام که پرسپولیس را درست می‌ کنم در عمل باید این مساله را به همه ثابت کنم.

ولی در حالی که هنوز یک هفته نشده که به پرسپولیس آمده اید صحبت هایی در مورد حضور برانکو یا کرانچار در پرسپولیس به گوش می‌ رسد. این چیزها انگیزه شما را برای راهی که دارید کم نمی کند؟

برای چه باید انگیزه من کم شود؟ من قبلا هم به شما گفتم که باید در زمین نشان دهم که می‌ توانم به پرسپولیس کمک کنم. مطرح شدن نام این مربی ها اتفاقا انگیزه من را زیادتر هم می‌ کند. باید طوری رفتار کنم که با عملکردی که از خودم به جای می‌ گذارم دیگر کسی نام مربی دیگری را به زبان نیاورد.

از سیاسی نخواسته اید که با زدن حرف در مورد مربیان مختلف آرامش شما را به هم نزند؟

نه من تا حالا حرفی در این مورد نزدم. واقعا اعتقاد من این است که مدیران تیم دنبال این هستند که به پرسپولیس آرامش بدهند. دلیل این مساله این است که آرامش تیم، آرامش خودشان است. وقتی تیمی نتیجه می‌ گیرد آنها خودشان هم در حاشیه امن به کارشان ادامه می‌ دهند. این تنها چیزی است که من می‌ توانم بگویم.

تماشاگران در زمان ورود شما به پرسپولیس برخورد خوبی با شما نداشتند، چه در تمرین اول پرسپولیس و چه در بازی اول با نفت مسجدسلیمان. به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی انتظار این برخورد را داشتید؟

این مساله طبیعی بود و من خودم را برای هر رفتاری آماده کرده بودم. اصلا از کسی گله ندارم چون مطمئن هستم تماشاگران پرسپولیس به فکر نتیجه گرفتن تیمشان هستند. این مسائل در فوتبال ایران طبیعی است و من باید کاری کنم که بتوانم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. شک نکنید من برای همین مساله به پرسپولیس برگشته ام و اگر می‌ دانستم نمی توانم به پرسپولیس خدمت کنم هرگز حاضر نمی شدم شرایط تیم محبوبم را بحرانی تر از گذشته کنم.

فکر می‌ کنید این شعارها از طرف کادرفنی قبلی پرسپولیس خط داده شده بود؟

اصلا در این مورد اظهارنظری ندارم چون در حیطه وظایف من نیست، فقط از تماشاگران خواهش می‌ کنم به تیم فرصت بدهند. شک نکنید اوضاع تیم بسیار بهتر از قبل می‌ شود.

فحاشی تماشاگران به شما باعث نمی شود که نتوانید کارتان را در زمین انجام دهید؟

نه، شما در همین بازی با نفت مسجدسلیمان دیدید که من تا دقیقه آخر بازی سیستم تیم را تغییر می‌ دادم تا بتوانیم بازی را ببریم. از همین مساله می‌ توانید بفهمید که شعار تماشاگران تاثیری روی من ندارد.

چند هفته به زمان نیاز دارید تا در پرسپولیس تغییر ببینید؟

از سه، چهار هفته دیگر تمام تماشاگران پرسپولیس تغییر این تیم را خواهند دید. می‌ خواهم تیمی درست کنم که تماشاگران آن را دوست داشته باشند و فقط برای رسیدن به این مساله به کمی زمان نیاز دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">