پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

منتقمی و درخشان جایگزین رحیمی و دایی شدند

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ب.ظ


 رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: آقای بهروز منتقمی از امروز (چهارشنبه 19 شهریور 1393) به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس و آقای حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشغول به فعالیت خواهند شد.

حمیدرضا سیاسی افزود: با توجه به تصمیمات اخذ شده توسط اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آقایان؛ علیرضا رحیمی به عنوان مدیر عامل و علی دایی به عنوان سرمربی تیم، مسوولیت‌های خود را تحویل نیروهای جدید بدهند که اطمینان داریم این عزیزان تمام توان خود را برای کمک به پرسپولیس و حل مشکلات موجود به کار بسته‌اند اما با توجه به اینکه مدیریت باشگاه خود را ملزم به تامین نظرات و خواسته‌های هواداران برای موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس می‌دانند، آقای بهروز منتقمی از امروز به عنوان سرپرست باشگاه عهده‌دار امور و مسوولیت‌های اجرایی باشگاه شده و آقای حمید درخشان از پیشکسوتان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عهده‌دار مسوولیت خواهند شد و در روزهای آینده نسبت به انعقاد قرارداد اقدام خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: عصر امروز پیش از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، مراسم تودیع آقایان؛ علیرضا رحیمی و علی دایی و معارفه آقایان؛ منتقمی و حمید درخشان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.
وی در پایان گفت: این تغییرات به منزله نادیده گرفتن توانمندی‌ها و تخصص مدیر عامل باشگاه و سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که ایشان را از اسطوره‌های فوتبال ایران و پرسپولیس می‌دانیم، نخواهد بود اما ناگزیر از انجام آن بودیم چرا که گاهی همین تغییرات به منزله شوکی خواهد بود که باعث ایجاد تحول مورد نظر خواهد شد. امیدواریم بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با تعصب و غیرتی که به خرج خواهند داد در بازی‌های آتی شادی هواداران عزیز پرسپولیس را رقم بزنند. همچنین از هواداران تقاضا داریم مانند همیشه با حمایت همه جانبه از تیم محبوب خود مجموعه باشگاه و تیم را در نیل به این هدف یاری رسانند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

حمید درخشان

برکناری علی دایی

پرسپولیس

نظرات  (۱)

سلام متشکرم از این مطالب خوبتون.

 

پاسخ:
سلام و ممنون از بازدیدتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">