پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پرسپولیس و دایی به صدرنشین فولادی رسیدند

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۶ ب.ظ

رویارویی استاد و شاگرد یعنی حسین فرکی و علی دایی بسیار دیدنی است. برای دایی که به خاطر شکست تلخ هفته پیش خود مقابل نفت در ثانیه‌های پایانی، روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند، این بازی از چند منظر اهمیت دارد.

این مربی "صلح طلب" برای برآورده کردن انتظارات هواداران، آرامش بخشیدن به تیم خود پیش از دربی، جبران ناکامی گذشته و بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر باید تحت هر شرایطی در این مسابقه پیروز شوند، هرچند پیروزی در این بازی آن هم مقابل صدرنشین لیگ که در 5 بازی گذشته فاتح میدان بوده است، کار بسیار سختی خواهد بود. اما بردن تیم استاد، بهترین اتفاق برای تیم این مربی پیش از مهمترین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر خواهد بود.

البته از یک سو برد در این دیدار روحیه بازیکنان پرسپولیس را برای دربی بالا می‌برد اما از سوی دیگر ممکن است به خاطر کسب این سه امتیاز، سرخپوشان مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار خود را برای دربی از دست بدهد، مسابقه‌ای که ناکامی در آن برای هواداران پذیرفتنی نخواهد بود.

البته فولادی‌ها هم در اندیشه ادامه روند پیروزی‌های خود و خصوصا حفظ صدرنشینی هستند زیرا ممکن است از دست دادن امتیاز برابر پرسپولیس باعث از دست رفتن صدر جدول باشند، به همین دلیل آنها با تفکر کسب ششمین پیروزی متوالی آن هم در میدان بزرگ تهران به میدان می‌آیند.

ناکامی فولاد برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اگر با برد استقلال در آخرین بازی هفته برابر صنعتی خوزستان در اهواز همراه شود، ممکن است صدر جدول را به شاگردان قلعه‌نویی تقدیم کند. این یعنی تیم دایی در آستانه دربی استقلال را صدرنشین کرده است...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">