پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، با شرایطی که تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر دارد در جام جهانی زنگ تفریح دیگر تیم‌ها خواهد شد.

علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص لغو اردوی تیم ملی فوتبال در پرتغال، اظهار داشت: فکر می‌کنم در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد و این اتفاقات فقط مختص به ورزش و فوتبال ما است. من جز واژه تاسف، چیز دیگری نمی‌توانم در این خصوص بگویم.

وی در ادامه افزود: ما کارلوس کی‌روش را با کلی سختی به ایران آوردیم و با کلی سختی هم به جام جهانی صعود کردیم. روزهایی که تیم ملی می‌برد همه مسئولان در اردوها حاضر می‌شدند، تبریک می‌گفتند و وعده پاداش می‌دادند. حالا که به جام جهانی رفته‌ایم نه وعده پاداش‌ها که واقعاً حق بازیکن است عملی شده و نه کاری برای تیم ملی می‌کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اردوهای تیم ملی یک به یک لغو می‌شوند، افزود: فکر می‌کنم اگر همین طور پیش برویم در جام جهانی زنگ تفریح  دیگر تیم‌ها خواهیم شد و از هر کدام چند گل می‌خوریم و خیلی شیک به ایران باز می‌گردیم! بعد از آن هم باید دوباره منتظر باشیم که آیا 4 سال بعد به جام جهانی می‌رویم یا نه؟! به نظرم مردم ما حق دارند که از تیم ملی‌شان انتظار موفقیت داشته باشند و باید مسئولان به خودشان بیایند و از تیم ملی حمایت کنند.

حقیقی در خصوص اینکه با وضعیت موجود شاید کارلوس کی‌روش قهر کرده و تیم ملی را به حال خود رها کند، گفت: به نظرم اگر کی‌روش این کار را هم بکند باید به او حق داد. کی‌روش مربی کوچکی نیست و خواسته چندان زیادی هم ندارد. او فقط چند اردو می‌خواهد که مسئولان باید برنامه‌هایش را عملی کنند. فکر می‌کنم این مربی هم گفته است اگر برنامه‌هایش پیش نرود می‌گذارد و می‌رود.

وی همچنین در خاتمه تصریح کرد: به هر حال دود تمام این اتفاقات به چشم تیم ملی فوتبال کشورمان می‌رود. کی‌روش می‌خواهد ارکان اصلی تیمش را در همه اردوهایش داشته باشد تا تیم ملی را آماده جام جهانی کند. نمی‌دانم مسئولان الان چه کار مثبتی انجام می‌دهند، شاید اصلاً رفتن ما به جام جهانی برای‌شان مهم نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">