پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: چند روزی است از سردار، کنار رفتن و حتی هواپیمایش بی‌خبرم.

علی پروین در گفت‌وگو اظهار داشت: امروز وقتی شنیدم خبر برکناری سردار در رسانه‌ها مطرح شده، باور کنید تعجب کردم. به همین دلیل به بچه‌های خبرنگار زنگ زدم تا موضوع را بپرسم که بالاخره مشخص شد یک سری حرف‌ها مطرح شده است.
وی افزود: من چند روزی است که نه از سردار خبر دارم و نه از کنار رفتنش؛ حتی از افتتاح هواپیمایش هم خبری ندارم. فعلا در کنار خانه خودمان در دهات‌مان‌ نشسته‌ایم و از این آب و هوا لذت می بریم.
پروین تاکید کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده تا بخواهم درباره‌اش نظر بدهم. اما اگر جلسه هیئت مدیره باشد، در آن شرکت می‌کنم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد. من در این مدت بیشتر سکوت کردم و حرف نزدم تا بعدا خدای نکرده حرف و حدیثی پیش نیاید اما انشاءالله همه چیز ختم به خیر خواهد شد و آینده باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">