پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی با آقای وزیر داشتم و ایشان بر حفظ حرمت من، پرسپولیس و هوادارانش تاکید کردند. با قاطعیت به کارم ادامه می‌دهم و از حمایت هواداران فهمیدم آنها چیزی بیش از نتیجه می‌خواهند.

محمد رویانیان امروز در جریان حضور خود در محل تمرین سرخپوشان در گفتگو با رسانه‌ها افزود: احساساتی که هواداران پرسپولیس در این چند روز نسبت به من روا داشتند برای من قابل ستایش بود. از آنها، پیشکسوتان، رسانه‌ها و کارشناسان که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: حمایت رسانه‌ها به این شکل برای من باعث تعجب بود. حتی آنهایی که در یک سال و نیم گذشته منتقد جدی من بودند، در این چند روز حمایت کردند. نمی‌دانم دلیلش چه بود ولی فکر می‌کنم آنها در تمام مدت فکر و ذهنشان روی موفقیت ورزشی و فوتبال است و حال باور دارم زمانی که از من انتقاد هم می‌کردند، چنین تفکری داشته‌اند.
مدیر عامل پرسپولیس درباره اتفاقات امروز و چند روز اخیر تصریح کرد: من و آقای عباسی رفاقت 20 ساله داریم. امروز هیات مدیره جلسه داشت و من زودتر پیش آقای وزیر رفتم. چای خوردیم و گفتگوی دوستانه‌ای داشتیم. از ایشان خواستم در جلسه هیات مدیره شرکت نکنم و ایشان هم با مردانگی و بزرگواری پذیرفتند.
رویانیان درباره شرایط خود در ادامه کار خاطرنشان کرد: آقای عباسی آدم درستکار و راستگویی است. در صحبت‌هایشان چند بار تاکید کردند برایشان مهم است حرمت من، پرسپولیس و هواداران حفظ شود و هر کاری بتوانند در همین راستا انجام می‌دهند و من هم ارادت خاصی نسبت به ایشان دارم. جلسه خوبی داشتیم و من با قاطعیت به خدمتم در پرسپولیس ادامه می‌دهم. اتفاقات چند روز اخیر هم دست وزیر ورزش و جوانان نبود و ایشان وضعیت را کاملا شفاف کردند.
مدیر عامل پرسپولیس درباره اینکه علاقمندی هواداران نسبت به خود را چگونه تحلیل می‌کند گفت: اگر مردم را دوست داشته باشی، این را احساس می‌کنند. همیشه می‌گویند هواداران نتیجه‌گرا هستند. آنها نتیجه می‌خواهند و تلاش همه ما برای سربلندی پرسپولیس و موفقیت ادامه‌دار این تیم است، اما فکر می‌کنم بیش از اینها، مردم خدمتگزاری صادقانه می‌خواهند. آنها چیزی بیشتر از نتیجه طلب می‌کنند. آنها توسعه و اقدامات زیربنایی می‌خواهند. این درس بزرگی بود که مردم دادند و من باز هم از آنها و از پیشکسوتان تشکر می‌کنم که از سرباز کوچکی مثل من اینطور حمایت کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">