پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 

محمد رویانیان اظهار داشت: خوشبختانه پس از اتفاقاتی که پیش آمد خیلی از مسائل را متوجه شدم و خیلی از دوستانم را بیشتر شناختم. به خودم افتخار می‌کنم که این هواداران فهیم و پیشکسوتان به من لطف دارند و من کوچک آنها هستم. به خدا من را شرمنده کردند و ان‌شاءالله خدا به من قوایی بدهد که بتوانم زحمات این عزیزان را که در فوتبال نشان داده‌اند بامعرفت هستند، جبران کنم.

 وی افزود: البته باید تشکر ویژه‌ای از برادر خودم فداحسین مالکی داشته باشم که بسیار صادقانه و خوب در هیئت مدیره پرسپولیس مدیریت بسیار خوبی داشتند. در هماهنگی و همکاری‌ها واقعا مالکی برای پرسپولیس کم نگذاشته و هواداران باید این موضوع را بدانند. در هر شرایطی من برای مالکی که به وظیفه خود به بهترین شکل عمل کرده احترام می‌گذارم. برای من و مالکی پرسپولیس خیلی مهم‌تر است، حتی مهم‌تر از خودمان. مطمئنا هرچه منفعت باشد آن را عملی خواهیم کرد.

رویانیان همچنین درباره حمایت پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس ظرف امروز و چند روز گذشته نیز گفت: جا دارد از بزرگانی مثل پروین، خورد‌بین و مخصوصا حمید استیلی و پیشکسوتانی که من را شرمنده خودشان کردند مثل عرب‌شاهی، سلطانی، یوسفی، باقری، جعفر کاشانی و خیلی دیگر از این عزیزان که اگر اسمشان را بیاورم اندازه یک صفحه می‌شود تشکر ویژه‌ای داشته باشم. از تمام بزرگان خودم که همه آنها را می‌شناسم که در این چند روز چگونه به من لطف داشته‌اند و به من درس آموخته‌اند،‌ تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما با وجود این بزرگان پروین، دایی و حتی خورد‌بین و همه پیشکسوتان نباید مشکلی در پرسپولیس داشته باشیم. افتخار بزرگ من پس از مدتی خدمت در ورزش، نوکری همان پیشکسوتان و هواداران است.

رویانیان تاکید کرد: اما به هواداران این را می‌گویم، نگران نباشید و مطمئن باشید تصمیمی که به نفع پرسپولیس است گرفته خواهد شد. هواداران ما به پیشکسوتان خود ببالید چون اینها فرش‌های قرمز باشگاه پرسپولیس هستند و باید همیشه دست به دعا باشیم که یک مو از سر آنها کم نشود. من دست هر کسی که من را حمایت کرد یا این کار را نکرد را می‌بوسم و خودم را کوچک این پیشکسوتان می‌دانم.

مدیرعامل قرمز‌ها در خصوص علی دایی و بازیکنان نیز گفت: افتخار می‌کنم که خدا خواست که من با علی دایی در پرسپولیس کار کنم. او بزرگی خود را نشان داد و باید در پرسپولیس بماند تا این تیم را قهرمان کند. من از تمام اعضای کادر فنی، بازیکنان فهیم و مخصوصا آقای گل جهان یعنی دایی تشکری صمیمانه دارم و عاجزانه از دایی و بازیکنان تقاضا می‌کنم به هیچ چیزی جز زمین سبز موفقیت و قهرمانی در لیگ سیزدهم فکر نکنند. من از همه این عزیزان خواهش می‌کنم به صورت خالصانه مخصوصا علی دایی که همیشه غیرت و تعصبش در فوتبال ما مثال‌زدنی بود با تمام توان از پرسپولیس حمایت کنند تا دل هواداران شاد شود. من می‌خواهم از پرسپولیس حفاظت کنند تا برخی‌ها از نتیجه نگرفتن این تیم خوشحال نشوند.

وی خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنان هم می‌خواهم برای دایی در زمین از جان مایه بگذارند. آنها باید با تمام قوا رو به جلو حرکت کنند و نه به حاشیه‌ها مصاحبه‌های برخی افراد و سیاست‌ها به هیچ عنوان توجه نکنند و فقط به فکر موفقیت و حرکت رو به جلو در زمین بازی باشند. من قول می‌دهم که اجازه نمی‌دهم هیچ تلاطم و مشکلی برای پرسپولیس به وجود آید و مطمئنم با داشتن سرمربی‌ای مثل علی دایی که آسیا به او افتخار می‌کند و فوتبال جهان هم او را شناخت و هیچ وقت ایرانی بودنش از سر زبان‌ها نمی‌افتد پرسپولیس در لیگ سیزدهم سربلند و سرفراز خواهد شد فقط هواداران میلیونی باید از این تیم حمایت کنند و مثل کوه پشت سر بازیکنان و دایی باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">