پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


مدافع تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم گل محمدی در‌آینده با قدرت تر ادامه دهد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

علیرضا نورمحمدی درباره دیدار تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در تمام دقایق بازی از حریف سرتر بودیم.

گلی هم که دریافت کردیم روی اشتباه مدافعین بود که در یک صحنه با هم قاطی کردیم و حریف هم ما را غافلگیر کرد. خوشبختانه توانستیم بازی را به سود خود به پایان ببریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی درباره بی غیرت خواندن بازیکنان پرسپولیس توسط گروهی از  هواداران در دقایقی از بازی با پیکان افزود: هواداران را در این فصل خیلی اذیت کردیم و حق دارند ناراحت باشند اما من از آنها می خواهم صبور باشند.

حداقل تا دقیقه ۹۰ صبر کنند و بعد از نتیجه پایانی اگر راضی نبودند شعار بدهند.

من شک ندارم بازیکنان پرسپولیس از جانشان برای موفقیت تیم مایه می گذارند و تلاش می کنند تا تیم پیروز باشد. ما بی غیرت نیستیم.

مدافع پرسپولیس درباره بازگشتش به ترکیب تیم بعد از دو هفته نیمکت نشینی عنوان کرد: همه مدافعان ما آمادگی خوبی دارند و در یک سطح قرار دارند.

شرایط طوری است که کادرفنی صلاح می داند کدام بازیکنان در ترکیب تیم قرار بگیرند و نباید هم اعتراضی انجام دهیم. ما وظیفه مان خوب تمرین کردن است و سعی  می کنیم وظیفه مان را به نحو احسن انجام دهیم.

نورمحمدی با اشاره به استعفای یحیی گل محمدی افزود: گل محمدی ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد و همه نفرات دوستش دارند. او و مهدوی کیا بزرگان پرسپولیس هستند و باید هر دوی آنها در کنار تیم باشند.

گل محمدی در شرایط احساسی تصمیم به آن استعفا گرفت و امیدوارم در‌آینده با قدرت تر ادامه دهد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره حذف استقلال از جام حذفی گفت: واقعا حیف شد.

دوست داشتیم در فینال حذفی استقلال را شکست دهیم اما حالا باید با سپاهان بازی کنیم. البته ما در حال حاضر تمرکزمان روی دیدار با داماش گیلان است و اینکه قاطعانه این تیم را شکست دهیم هرچند که کارمان بسیار دشوار است.

نورمحمدی خاطرنشان ساخت: به قهرمانی در جام حذفی نیاز داریم چراکه هواداران سهمیه آسیایی می خواهند. جای پرسپولیس در آسیا خالی است و باید هرطور شده با قهرمانی در حذفی سهمیه آسیایی بگیریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">