پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مدافع پرسپولیس گفت: اگر فکر کنیم الغرافه یک تیم ضعیف است، خودمان را تضعیف کرده ایم. امیدوارم کمیته استیناف هم در آستانه این بازی به شرایط روحی و روانی بهتر برای نماینده ایران کمک کند.

نباید در باد بازی قبلی با الغرافه بخوابیم. در آن بازی شرایط خاصی پیش آمد شاید به خاطر اطمینان کاذب حریف و شاید به دلیل هوشیاری بچه های ما بود که توانستیم در همان ابتدا با زدن دو گل در ده دقیقه اول سرنوشت بازی را به دست بگیریم. بعد هم گل سوم را زدیم و امکان زدن گل های چهارم و پنجم را هم داشتیم.

وی افزود: حالا باید مراقب باشیم همین اتفاقات وارونه اتفاق نیفتد. اگر فکر کنیم به خاطر آن پیروزی که داشتیم با حریف ضعیفی روبرو هستیم در واقع خودمان را تضعیف کرده ایم و کسب سه امتیاز را به خطر انداخته ایم. در حالی که ما باید حتما تیم اول گروه بشویم.

نصرتی درباره اینکه آیا مجیدی با شرایط مشابه بازی رفت، روبرو خواهد شد و اینکه برخورد استقلالی ها را چگونه پیش بینی می کند، ادامه داد: مجیدی یکی از بازیکنان خوب است ولی آنچه ما به دنبال آن هستیم این است که تیم حریف گل نزند و فرقی نمی کند که کدام مهاجم دنبال این مساله باشد.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: از سوی دیگر باید بگویم هواداران فوتبال ما فهیم هستند و عرق ملی خودشان را دارند، بویژه حالا که علی پروین و هواداران پرسپولیس در بازی های استقلال برای حمایت آنها به ورزشگاه رفتند. البته من فکر می کنم هواداران پرسپولیس همه را غافلگیر کنند. ضمن اینکه اگر بازی به جای ساعت 17 وسط هفته، در روز تعطیل بود، بدون شک صد هزار نفر پرسپولیسی در ورزشگاه حاضر می شدند.

نصرتی در پایان در ارتباط با ارجاع پرونده بازی با داماش به کمیته استیناف هم گفت: همه می دانیم بازی هایی به مراتب بدتر در همین لیگ اتفاق افتاده است. امیدواریم در آستانه بازی آسیایی کمیته استیناف به ایجاد شرایط روحی و روانی خوب بازی نماینده ایران کمک کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">