پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مهدوی کیا بخواهد شماره 17 برای مهدی

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۱۹ ب.ظ


از زمانیکه در تیم ملی جوانان بودم، شماره 17 را می پوشیدم ولی اگر مهدی مهدوی کیا این شماره را بخواهد، از ته دل آن را هدیه می کنم.


جواد کاظمیان که در بازی دوستانه امروز (یکشنبه) گلزنی هم کرد، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ادامه مطلب فوق گفت: مهدوی کیا سابقه بیشتری دارد و قبل از من این پیراهن را می پوشید. از سوی دیگر ارزش خود او برای من بیشتر از این حرفهاست و اگر بخواهد و از نظر قانونی مشکلی وجود نداشته باشد، برای این مسئله مشکلی ندارم. اعتقاد دارم شخصیت، تجربه و توانایی او به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

هافبک، مهاجم پرسپولیس درباره بازی امروز و آخرین وضعیت تیم افزود: وضعیت تیم خیلی بهتر شده است. حضور مربی جدید همیشه انگیزه های خاصی را ایجاد می کند و تلاش بچه ها دو چندان شده است، بویژه که این مربی مصطفی دنیزلی است. اعتقاد دارم او می تواند این انرژی را حفظ کند. البته خود بچه ها هم از شرایطی که در نیم فصل اول داشتیم کلافه هستند و دیگر نمی خواهند آن شرایط ادامه پیدا کند. این مساله باعث شده تا اراده ای واحد در تیم شکل بگیرد. هواداران در این مدت بسیار اذیت شدند اما من در میان بچه ها هستم و می بینم که این ناراحتی ها و تاثیرش روی زندگی آنها، خیلی بیشتر بوده است.

وی اضافه کرد: یک پر سپولیس متفاوت در میدان حاضر خواهد شد، البته باید از همین اولین بازی به فکر باشیم. شاید با هوای بارانی و زمین خراب روبرو شویم ولی دنبال بهانه نیستیم. روحیه پیروزی طلبی و قهرمانی همیشه در پرسپولیس وجود داشته و دوباره در تیم زنده شده است.

کاظمیان در پایان درباره وضعیت خود گفت: تغییر چندانی در شرح وظایف من بوجود نیامده است و باز هم مهاجم سمت چپ تیم هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">